Saturday, December 12, 2009

Pettunud

Tõdesin eile, et enam ei tohi oma kaamerat kellegi kätte näppida anda, kui ma pole kindel, et ta seda käsitleda oskab. Põhimõtteliselt käisin sõbra sünnipäeval. Tundsin sealt umbes 4 inimest vist aind ja ülejäänud olid võõrad. Mul oli kitarr ka kaasas ja siis mängisime algul ja siis tuli mõte et teeks mõned pildid ka, muidu sai niisama kaasa veetud. Igatahes otsisin kaamera välja tegin pildid ära, siis olid mingid vennad platsis ohh äge anna ma vaatan jms. Pmst oli asi selles, et mul oli sellel filmil lõpus veel 2 kaadrit vist. Ja siis see käis käest kätte ja kurat keegi vinnastas üle ja rebis filmi kassetist lahti. Igatahes võtsin pimedas filmi välja seest ja rullisin kokku ning panin kassetti tagasi. Krt pidi see just see film olema, mis öösel pildistades ka sees oli. Oleks suvaline film millega niisama klõpsitud oleks suva olnud, aga just see. Siin eksperiment peal, et kuida jääb öösel statiivilt pildistades ja veel asju millega katsetasin. Ma loodan, et ma filmi ära ei kribinud ja näpujälgi väga palju peale ei jäänud ja et see valgust ei saanud kuskilt. Idee järgi peaks siis sealt midagi kätte saama, kui muidugi ilmutused võtavad lahtisi filme vastu. Kui ei võta, siis peaks minema kellegi juurde kes ise kodus ilmutab, sisi saab raudselt midagi kätte sealt. Igatahes loodame parimat ja enam ma oma kaamerat näppida ei anna.

No comments:

Post a Comment